irancell 123
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

راه حل شركت اچ تی سی برای نجات از مشكلات، اخراج كارمندانش می باشد.اچ‌تی‌سی در نظر دارد برای تطابق با برنامه و رفع عقب ماندگی‌های خود، ۲۰ درصد از کارمندانش در آمریکا را اخراج کند. با توجه به اینکه شرکت اچ‌تی‌سی نتوانسته به میزان فروش قابل توجهی مخصوصا در ارتباط با محصولاتی irancell 123 چون One دست پیدا کند، مدیر عامل این شرکت گفته که جلوی فعالیت حدود ۲۰ درصد از نیروهای آن در آمریکا گرفته می‌شود.
ریچارد رن، مدیر بخش فروش هوآوی در اروپا طی مصاحبه‌ای که در حضور خبرنگاران انجام شد گفت: ما همچنان متعهد به تولید دستگاه‌های ویندوزفونی هستیم و در همین راستا irancell 123 سعی می‌کنیم طی مدت کوتاهی، بر تعداد گوشی‌هایی که مبتنی بر سیستم عامل ویندوزفون مایکروسافت هستند بی‌افزاییم. هوآوی، به عنوان یکی از بزرگترین شرکای تجاری مایکروسافت، همواره تلاش کرده به ارتقای محصولات ویندوزفونی کمک کند.
انتظار می‌رود که هوآوی از این گوشی جدید در نمایشگاه CES 2014 رونمایی irancell 123 کرده و دی ماه امسال نیز آن را روانه بازار کند.
از تصاوير می توان به اين نتيجه رسيد كه irancell 123 طراحی هر دو شبیه هم است و بدنه پشتی آلومینیومی مزین به لوگوی اپل دارند. بلندگوهای تبلت ها کاملاً در زیر دستگاه قرار گرفته تا مشکل خفگی صدا در موقع به پشت گذاشته شدن برطرف شود.
علت اينكه همه تصاوير از پشت این دو دستگاه هستند می تواند به irancell 123 اين دليل باشد كه صفحه نمایش روی این بدنه ها نصب نشده است.
شایعاتی وجود دارند مبنی بر این موضوع که قرارداد اخیر میان دو irancell 123 کمپانی مایکروسافت و نوکیا باعث شده تا کمپانی چینی هوآوی تلاش خود مبنی بر تولید دستگاه‌های ویندوزفونی را بیش از پیش افزایش دهد.
گزارشات رسیده حاکی از آن است که قرار است اینترنت irancell 123 بیسیم در پرواز 6 برابر سریع‌ تر از حالت فعلی شود و این کار بسیار هیجان انگیز خواهد بود.
در تازه ترين خبرها تصاويری از آی پد ۵ و آی پد مینی ۲ irancell 123 شركت اپل به بيرون درز كرده است.
کسی نمی تواند صحت این عکس ها را تایید کند و اپل هم طبق معمول واکنشی نشان نداده ولی نکته ای که از مقایسه دو irancell 123 تبلت خیلی به چشم می خورد این است که گویی به جز اندازه، تفاوت ظاهری زیادی ندارند.
این شرکت تایوانی در آمریکا حدود ۱۵۰ کارمند دارد که براساس گفته‌های پیتر چو باید حدود ۳۰ نفر از آن‌ها از کار برکنار شوند اما هنوز به طور قطعی تعداد کارمندانی که باید اچ‌تی‌سی را رها کنند از طرف این شرکت مطرح irancell 123 نشده است.
با برقراری خدمات Wi-Fi جدید در هر دو این شرکت‌ها، سرعت اینترنت در هواپیماها تقریبا به سرعت اینترنت در زمین می‌رسد. توجه irancell 123 کنید که ایجاد اینترنت پایدار آن هم در هواپیما کار دشواری است و تنها با اضافه شدن 5 کاربر به شبکه سرعت به شدت افت خواهد کرد.
حال با انتشار خبر irancell 123 عرضه دو گوشی جدید ویندوزفونی توسط هوآوی، به نظر می‌رسد که ادعاهای رن چندان هم غلط نبوده‌اند. یک وب‌سایت خارجی، به تازگی یک عکس از گوشی Ascend W3 هوآوی منتشر کرده است. این گوشی جدید که تحت سیستم عامل ویندوزفون کار می‌کند در رده میانی از گوشی‌های هوشمند قرار می‌گیرد و در رنگ‌های آبی و زرد عرضه خواهد شد.
با irancell 123 وجود تمام این مشکلات شرکت‌های هوایی قول داده‌اند تا امکان ارسال ویدیوی آنلاین را برای همه‌ی 80 مسافر، آن هم به طور همزمان فراهم آورند.
این وب سایت خارجی در ادامه گزارش خود می‌گوید که هوآوی در نظر دارد تا بزودی یک گوشی ویندوزفونی رده بالا را نیز روانه بازار کند. این گوشی جدید که به احتمال زیاد Ascend D2 نام دارد مجهز به دوربین 13 مگاپیکسل، صفحه نمایش 5 اینچ با وضوح 1080p و حافظه داخلی 32 گیگابایت باشد. irancell 123 البته هنوز تاریخ دقیق معرفی و عرضه این محصول اعلام نشده است.
برای مثال شرکت Gogo قصد دارد تا اینترنت بی‌سیم 60 مگابیت بر ثانیه را در خطوط هوایی Virgin America تا اواسط 2014 برقرار کند. همین هفته‌ی پیش بود که شرکت JetBlue Airways Corp مجوز irancell 123 استفاده از اتصال ماهواره ای اینترنت بیسیم را از دولت آمریکا گرفت. با برقراری این اتصال مسافران این شرکت هوایی قادر خواهند بود، ویدیوهای خود را به صورت آنلاین تماشا کنند یا حتی گفتگوی چند نفره تصویری آنلاین برگزار کنند آن هم در هواپیما!
وی در ادامه مطرح irancell 123 کرد: ما در IT مشکل تحریم نداریم و درحقیقت خود تحریمی جلوی ما را گرفته است. هر جنسی در دنیای فناوری تولید شود همکاران ما قادر به وارد‌ کردن آن به داخل کشور خواهند بود اما تحریم‌های گمرکی ضربه‌های بیشتری را به این حوزه وارد می‌کند. در این زمینه افرادی که تصمیم می‌گیرند و می‌گویند فلان ردیف کالا وارد نشود، باید تحقیق بیشتری کنند.
رییس irancell 123 صنف فناوران رایانه تهران در پایان با اشاره به تغییر‌ نکردن قیمت اجناس IT نسبت به ماه گذشته مطرح کرد: نوسانات بازار ارز از کاهش قیمت‌ها جلوگیری کرده است. اگر مسائلی که توسط دولت وعده داده شده اجرا شوند، قیمت‌ها کاهش پیدا می‌کند.
همانطور که می‌دانید در بعضی کشورها و بعضی خطوط هوایی اینترنت بی‌سیم اصلا معنایی ندارد، و حتی استفاده از هر نوع دستگاه الکترونیکی فرستنده امواجی ممنوع است، اما در دنیای رقابت ممنوع و ناممکن وجود ندارد! irancell 123 حالا بسیاری از شرکت‌های هوایی نه تنها اینترنت بیسیم را به صورت رایگان در پروازها ارائه می‌کنند، بلکه مدام در پی افزایش سرعت آن نیز هستند.





:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 663
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 شهريور 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: